Producenci
Promocje
Sprężyna rozrusznika do STIHL MS 261, MS 271, MS 291, MS 341, MS 361, MS 362, MS 441 - oryginał
Sprężyna rozrusznika do STIHL MS 261, MS 271, MS 291, MS 341, MS 361, MS 362, MS 441 - oryginał

25,00 zł

Cena regularna: 30,00 zł

20,33 zł

Cena regularna: 24,39 zł

szt.
Głowica żyłkowa do kos chińskich NAC (10x1.25) TECOMEC (110mm)
Głowica żyłkowa do kos chińskich NAC (10x1.25) TECOMEC (110mm)

33,00 zł

Cena regularna: 39,00 zł

26,83 zł

Cena regularna: 31,71 zł

szt.
Głowica żyłkowa do HUSQVARNA, MAKITA, NAC, CHINA (10x1.25) - TECOMEC - (110 mm)
Głowica żyłkowa do HUSQVARNA, MAKITA, NAC, CHINA (10x1.25) - TECOMEC - (110 mm)

33,00 zł

Cena regularna: 39,00 zł

26,83 zł

Cena regularna: 31,71 zł

szt.
Silnik ZONGSHEN XP620 - 17,6 KM - darmowa wysyłka
Silnik ZONGSHEN XP620 - 17,6 KM - darmowa wysyłka

2 040,00 zł

Cena regularna: 2 099,00 zł

1 658,54 zł

Cena regularna: 1 706,50 zł

kpl.
Olej do łańcucha EKO-PIL 68 - 5 litry
Olej do łańcucha EKO-PIL 68 - 5 litry

51,00 zł

Cena regularna: 55,00 zł

41,46 zł

Cena regularna: 44,72 zł

szt.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: awomet@o2.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: 21-505 Janów Podlaski, Plac Partyzantów 1/1 , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: awomet@o2.pl lub drogą pocztową na adres 21-505 Janów Podlaski, Plac Partyzantów 1/1.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: 21-505 Janów Podlaski, Plac Partyzantów 1/1

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy – na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl